11.5.10

mukaddimah

salam palestina..

saya suka memulakan penulisan ini dengan mengingatkan kalian dan diri  saya akan senantiasa bersyukur pada-Nya..

penulisan yang diterjemah dalam blog ini hanyalah implementasi melalui pembacaan dan pengetahuan yang terhad..

malah saya meletakkan diri ini sebaris ataupun lebih teruk lagi dari mana-mana pnciptaan yang  hina sekalipun di mata anda..

pengharapan saya agar diri ini konsisten dan thabat, melaluinya saya mahu berada bersama pada jalan saat Allah memenangkan agama suci ini pada jadual yang  telah Allah tetapkan..

wadah penulisan ini  mungkin menjadi sebahagian alat dan medan untuk saya dan kalian memenuhi tuntutan beraqidah ini..

Allah berfirman:

"Aku hanya bertujuan hendak memperbaiki sedaya upayaku, dan tiadalah aku akan beroleh taufiq untuk menjayakannya melainkan dengan pertolongan Allah. Kepada Allah jualah aku berserah diri dan kepadanya jualah aku kembali."

(Hud:88)

Wallahua'alam..

 

2 ingatan dari teman:

Anonymous said...

teruskan berkongsi pendapat kmu disini~
keep up the good work.
u cannot change everything, but at least u can change something - kpd mrk yang membaca~
insyaAllah

~:)

fariQfitri said...

terima kasih atas kunjungan dan komentar anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...